A NAPI Gazdaság cikke Az adásvétel tényét a Napinak a Multireklám is megerősítette, de a vételár nagyságáról pontos számot nem közöltek. A magyar piacon meghatározó piaci pozíciókkal rendelkező társaságot 2004-ben vásárolta meg Csányi Bonitás nevű cége - akkori piaci információk szerint hárommilliárd forintért - az addigi tulajdonos Sopronyi Jánostól. A Multireklám-csoport értékét három évvel ezelőtt 4-5 milliárd forintra tették - ennyi volt ugyanis 2004-ben az éves árbevétele, az üzemi eredménye pedig 600-700 millió forintra rúgott. Tavaly 6,5 milliárd, idén viszont már 8 milliárd forint körüli árbevétellel számolnak, az idei eredmény - a tavalyi 600 millióval szemben - pedig megközelítheti az egymilliárdot. A Multireklám ma országszerte körülbelül 7500 óriásplakáthellyel rendelkezik, piaci részesedése ebben a szegmensben 25 százalék körül van. A kisebb méretű világító reklámtáblák, az úgynevezett cityposterek terén 10-15 százalékos szeletet hasítanak ki a teljes piacból. A múlt évben a Multireklám átlépte a határt és Romániában erősített. Megvásárolta a román piac harmadik legerősebb cégét, az Efect Mediát. A 10 százalékos piaci részesedéssel és 2,5 millió euró éves árbevétellel rendelkező román vállalkozást négy magánszemélytől szerezték meg - piaci hírek szerint 5-10 millió euróért. A közelmúltban ott az Outdoor Media és a Communications Media köztéri cégeket is megvette a Multireklám, így piaci részesedése 15 százalékra nőtt. A román piacon egyébként már jelen van az Epamedia-csoport - az óriásplakát-piac közel felét a mostani ügylet előtt is birtokolták. Tombor András, a Multireklám vezérigazgatója lapunk kérdésére elmondta, hogy az osztrákok csak a magyar vállalatot vették meg, a romániai vállalkozások a most aláírt szerződés szerint nem kerültek birtokukba.