Egy építésze már van a hármas metró felújításának

Lezárult az M3-as metró egyes állomásainak felújítási tervpályázata. A győztes az Építész Stúdió Kft. pályaműve lett - adta hírül a BKK Zrt.
portfolio.hu, 2015. március 4. szerda, 09:19
Fotó: Napi.hu

A nyílt és titkos eljárást a Főmterv Zrt.-Ucaterv Zrt. Konzorcium indította 2014. november 19-én, a pályaterveket 2015. január 20-áig lehetett benyújtani.

A megadott határidőre 4 pályamű érkezett, mindegyikük eleget tett az előírt szabályossági követelményeknek, ezért kivétel nélkül érvényesek és elbírálhatók voltak. Az építészeti koncepcióknak tartalmazniuk kellett az M3-as metró egyes állomásainak rekonstrukciós terveit, a vonal esetleges északi meghosszabbításához az új felszíni állomások típusépületét, valamint a meglévő lépcsők lefedését.

A bírálóbizottság értékelése alapján az Építész Stúdió Kft. pályaműve az, amely megfelelő kiinduló alapot jelenthet a továbbtervezéshez. A bírálóbizottság a nyertes tervezőt a pályázatot követő hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzési eljárásban ajánlattételi felhívásra javasolja. Az így kiválasztott tervező feladata lesz az M3-as metróvonal egyes állomásai felújításának engedélyezési és kiviteli terveinek elkészítése, valamint az engedélyezés lefolytatása. Erre várhatóan 2015 végén, 2016 elején kerülhet sor.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

rigolya, 2015.03.04 12:40

Az EU felújításra nem ad pénzt, csak ha bővül is a rendszer.

Ezért lett hosszabb a szegedi, miskolci, debreceni villamospálya.
Ezért követeli meg az EU, hogy a megépült rendszerek ne csak a működési, hanem a felújítási, megújítási költségeiket is megtermeljék... amiért pl. a csepeli szennyvíztisztító a csatornadíjakat, az M4 pedig a dugódíjat vezetteti be, növeli.

Csak sajnos a fidesznyik propaganda ezeket felejti el megemlíteni.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

unnortodox, 2015.03.04 12:07

@unnortodox: ...bár ,ha az unió ad pénzt ,az jobb ...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

unnortodox, 2015.03.04 12:00

@rigolya: Különben 2010 óta most jut eszébe valakinek M3-at "rendbe rakni"?



..igaz ,én a3000 mrd manyupból kivettem volna rá 1-2 száz mrd-ot !!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Telemachus_Rhade, 2015.03.04 11:10

@rigolya:

Messze van még a vége :) Lehet ebből se lesz semmi, bár a mostani állapotában életveszélyes a M3-as metró.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

rigolya, 2015.03.04 11:05

Az M3 felújítására az EU nem ad pénzt. Így saját forrásból kéne megcsinálni... látszik is, hogy nem sietnek vele.

Különben 2010 óta most jut eszébe valakinek M3-at "rendbe rakni"?
Akkor elég lassú a felfogása!!!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html