Egyszerűbb ügyintézést ígér a MAG Zrt.

Átalakította ügyfélszolgálati rendszerét a MAG − Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
NAPI, 2011. április 30. szombat, 16:10
Fotó:

A MAG − Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt. átalakította ügyfélszolgálati rendszerét, bevezette a Projekt Partneri Rendszert (PPR) és azt kiterjesztette az Innovációs alap kedvezményezettjeire is − adta hírül a társaság. Az Innovációs alap terhére a tavaly december 23-án kihirdetett kormányrendelet hatálybalépését megelőzően kötött támogatási szerződéseknél az NKTH jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). Az NFÜ a közreműködői feladatokkal a MAG Zrt.-t bízta meg. Az átalakítás célja, hogy az uniós és a hazai fejlesztési támogatási forrásokat együttesen kezelő fejlesztéspolitikában megvalósuljon a kutatás-fejlesztés és innováció kiemelt támogatása. A PPR célja, hogy a MAG ügyfelei minden pályázat esetében egy adott személytől, a pályázatukhoz rendelt projektpartnerüktől kapjanak hiteles, naprakész tájékoztatást a pályázat teljes életútja során. A partnerek minden esetben, amikor a MAG-hoz fordulnak, mindig ugyanazon, a pályázathoz rendelt, azt jól ismerő munkatárssal tarthatják a kapcsolatot. Az Innovációs Alap kedvezményezettjeit a MAG e-mailen tájékoztatja az új ügyfélkapcsolati rendszer bevezetéséről, valamint a projektpartnerek elérhetőségeiről.

HOZZÁSZÓLÁSOK