Figyelmeztetést adott ki a NAV - ennek semmiképp se dőljön be!

Nem a NAV kér személyes adatot telefonon - figyelmeztet az adóhatóság Facebook-oldalán.
K. Kiss Gergely, 2017. július 20. csütörtök, 16:27
Fotó: Napi.hu

Egy adózó bejelentése szerint valaki a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevében telefonál és bankszámla-adatokat kér. A telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámlaszámának megadását követően tudják utalni.

A felhívás szerint a NAV telefonon soha nem értesíti ügyfeleit, és soha nem kér bankszámlaszámot, vagy egyéb bizalmas adatot. Az adóhatóság arra szólít fel, hogy ha valaki ilyet tapasztal, haladéktalanul tegyen bejelentést a NAV bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán, és semmiképpen se adja meg adatait.

Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről.

HOZZÁSZÓLÁSOK