Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Eddig viszonylag kevés figyelmet fordított az autóreklámokra a Gazdasági Versenyhivatal, mert szakértői úgy vélték, hogy a autóvásárlás előtt, amelyben több millió forintos termékről van szó és a dolog évekre szóló eladósodással jár, alaposan ellenőrzik a feltételeket a fogyasztók. A Gépjármű-márkakereskedők Országos Szervezetének tapasztalatai szerint azonban ez nem így van, az olcsó törlesztőrészletek sok vevőt elcsábítanak, akik nincsenek tisztában ezek velejáróival - derül ki a Világgazdaság cikkéből. Ezért a GVH megszigorítja az autóreklámok ellenőrzését.
Az ilyen hirdetésekben gyakran nem tüntetik fel a gépkocsi vételárát, hanem csak a havi törlesztés szerepel. Nem ritka az sem, hogy csak az apró betűs részből derül ki, hogy nem átlagárról, hanem a legolcsóbb ajánlatról van szó. Szintén gyakori, hogy a csalogató vételár csak bizonyos feltételek - például a vevő a kereskedőnél köt finanszírozási szerződést, biztosítást - esetén érvényes.
Eddig azért büntettek meg egy céget, mert a valósnál két literrel alacsonyabb fogyasztást tüntetett fel egyik típusáról az egyik hirdetésében. Egy másik esetben az alacsony törlesztőrészlet feltételeinek elhallgatása miatt marasztalták el az autóscéget.
Már szemmel is látható mennyiségű kompozitot (szálerősítésű műanyagot) használnak az autókban, és most nem a szénszálas dekorbetétekre kell gondolni, hanem a prolipropilén és üvegszál...