Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A 2018-as Black Friday első három órájának statisztikái alapján az idén is a szárítógépek, játékkonzolok, tévék és a LEGO-játékok a legnépszerűbbek - közölte az Extreme Digital. Az érdeklődők 70 százaléka okostelefonjáról kereste fel az oldalt, így valószínűsíthetően rögtön ébredés után, még az ágyból nézte át az ajánlatokat.

Reggel hat óra előtt több mint huszonötezer látogató várakozott az indulásra, az Extreme Digital hírlevelére feliratkozók pedig még hajnalban értesülhettek a legérdekesebb ajánlatokról. A legnagyobb roham reggel hétkor érkezett, amikor már több tízezren böngésztek és vásároltak, így a tavalyi látogatói és forgalmi adatok megdőlni látszanak a cég szerint.

Kora reggel a legnépszerűbb termékek kétségkívül a csúcskategóriás Playstation 4 Pro és Xbox One X konzolok voltak, amelyek készletei nagyjából fél nyolc körül fogytak el. Ez azért érdekes, mert a korábbi években a magyar vásárlók inkább a konzolok kisebb tudású, de olcsóbb változatait vásárolták. A játékgépek mellett a korábbi évekhez hasonlóan a szárítógépek, valamint a 43-55 colos képátlójú, ultra-HD lapostévék fogytak a legnagyobb számban. Ugyancsak slágerterméknek számítanak a középkategóriás Android-okostelefonok, a tabletek közül pedig az Apple iPad és egy Huawei gyártmányú készülék, és a korábbi fekete péntekek másik népszerű terméke, a kapszulás Nespresso kávéfőző.

Az Extreme Digital hazánk mellett idén először további hét országban (Románia, Ausztria, Cseh Köztársaság, Szlovákéia, Bulgária, Szlovénia, Horvátország) is elindította a Black Friday kampányát november 16-án. A forgalmi adatok szerint az itthoni internetezők után a Romániában élő felhasználók körében a legnépszerűbb a fekete péntek. Érdekesség, hogy a vállalat magyar webáruháza nagy számú (magyar címre szóló) fekete pénteki rendelést fogad Londonból, Németországból, illetve Szlovákia és Erdély területéről is.