Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

"Akarja-e Ön, hogy a 2017-2020 között történő budapesti M3-as metróvonal felújításával egyidejűleg valósuljon meg ezen metróvonal valamennyi megállójának teljes értékű akadálymentesítése, az 1997. évi LXXVIII. törvény 2. §-ának 1. pontjában meghatározottak szerint?" - idézi a portál a kérdést.

Horváth szerint a bizottság egyhangúlag hozta meg döntését. A népszavazás kiírásához 138 ezer érvényes aláírás kell, ezért a demokratikus ellenzéki pártok együttműködését kérte. A Párbeszéd már jelezte együttműködését és tudomása szerint az Együtt is csatlakozni fog a kezdeményezéshez.

A Fővárosi Választási Bizottság csütörtök reggel tárgyalta a kérdést, a határozatot azonban még nem tették közzé.

Horváth szerint nem lett volna szabad idáig eljutni, hiszen az akadálymentesítés elsősorban nem pénz-, hanem civilizációs kérdés. Ha 30-40 évente felújítanak egy metrót, akkor azt használhassa mindenki. A kormány megtagadta azt a 20 milliárd forintot, ami az akadálymentesítéshez kell, Tarlós István főpolgármester pedig asszisztál a döntéshez.