Indul a Magyar Csapat

Az Ifjúsági és Sportminisztérium felkérésére novembertől Magyar Csapat néven sportmarketing programot indított útjára az állami tulajdonban lévő, non-profit szervezetként működő Magyar Sportmarketing Kft. A Magyar Csapat célja, hogy a Nemzeti Sportszövetség égisze alá tartozó, 12 kiemelt szakszövetség (az atlétikai, a birkózó, a kajak-kenu, a kézilabda, a kosárlabda, a labdarúgó, az öttusa, a tenisz, a torna, az úszó, a vívó és a vizilabda) számára újabb pénzt juttasson az üzleti szférából. A legfeljebb tíz cégből álló, exkluzív szponzori kör vállalatonként évi több tízmillió forinttal szponzorálja a kiválasztott sportszövetségeket. Ellentételezésül a támogatók a szövetségek versenyein, eseményein közvetlen és közvetett megjelenési lehetőséget, a program médiatámogatói révén (közéjük tartozik a NAPI Gazdaság is) garantált sajtómegjelenést, valamint eseménycentrikus PR-csomagot kapnak. Elsőként az Allianz Hungária Biztosító Rt. lépett be a csapatba, és több, jelentős szponzorként ismert céggel is előrehaladott tárgyalások folynak. A kft. ügyvezető igazgatója, Váczi János szerint a cél az, hogy a programba bevont sportágak száma fokozatosan bővüljön, ezért 2003-tól terveik szerint újabb sportszövetségek lehetnek tagjai a csapatnak.
Tóth Levente, 2001. november 18. vasárnap, 16:00
Fotó:

HOZZÁSZÓLÁSOK