Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A kormány az önkormányzatok egyik legfontosabb feladatának a helyi tömegközlekedés finanszírozását tartja, és a meglévő jogszabályok is az önkormányzatok feladataként jelölik meg a tömegközlekedés biztosítását - idézi az MTI az államtitkárt.
"Szeretnénk egyértelműsíteni" ezt a feladatot, ezért "törvénybe fogjuk foglalni, hogy az iparűzési adót elsődlegesen a helyi tömegközlekedés finanszírozására kell fordítani", és csak ha ez biztosítva van, azután lehet az adóból fennmaradó összeget másra költeni - mondta.
"Ha Tarlós István tudta finanszírozni a főváros tömegközlekedését, akkor Karácsony Gergelynek is kell tudni" - fogalmazott, hozzátéve, hogy a kormány betart mindent megállapodást, amelyet a fővárossal kötött még Tarlós István főpolgármestersége idején.
A német szövetségi környezetvédelmi hivatal (Umweltbundesamt) egy belső jelentése lett nyilvános nemrég, amiből kiderül, milyen közlekedési reformlehetőségei vannak a kormánynak...
A Magyar Suzuki szerint struktúraváltás történik az iparágban, nincsen válság. Az ágazatra jellemző innovációs folyamatok...
nyomasek bobo, 2019.11.14 06:56
"Az ellenzék kezdi már egy kicsit túltolni: fogd a pénzt és fuss! Ki tudja mikor kerülhetünk megint a húsosfazék közelébe!"
"Karas Monika fizetése sosem látott tempóban nőtt a triplájára, de vajon a kormány mikor érzi azt, hogy a magyar dolgozók bérét is emelni kéne?
"Időszerűvé vált a Médiatanács elnöke és tagjai, valamint az NMHH vezetői illetményének rendezése." ? ezzel az indoklással javasolja a parlament törvényalkotási bizottsága, hogy piaci körülmények között elképzelhetetlen mértékű fizetésemelést kapjanak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság vezetői, írja a 24.hu. A döntéssel Karas Monika fizetése az eddigi havi 1,3 millió forintról havi négymillióra nő."
erről mit tudunk, fidesspadkány? a fidesscsicska sose drága, mi?