Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Bejegyezték a Balatoni Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt.-t, amely a Magyar Turisztika Ügynökség szakmai irányítása alatt a következő években menedzselni fogja a tó körüli fejlesztéseket - számolt be a Világgazdaság. A tervek szerint 365,4 milliárd forintot költenek 2020-ig balatoni fejlesztésekre (ez a tíz év alatt felépült 4-es metró büdzséjének több mint háromnegyede).
A nem uniós forrásokból tervezett beruházások közül a tó vízkészletének fenntartható gazdálkodásával kapcsolatos projekt a legnagyobb, amelyre több mint 40 milliárd forint jut. Egy tematikus élményparkra 17 milliárdot szánnak (ez egy jobb focistadion ára).
Az uniós források nagyját infrastruktúra-fejlesztésekre költik. Kiemelkedik ezek közül a Szántód-Kőröshegy-Balatonszentgyörgy vasútvonal felújítása, amelyre 72,4 milliárd forintot terveznek. A szennyvízkezelési program költségkerete 15 milliárd forint, a Sió-csatorna felújítására 12 milliárd juthat.
Érdekes cikket adott ki a Die Welt magazin a Center Automotive Research érdekes statisztikáiból, ami a Németországban forgalomban lévő autók számát és megoszlását vizsgálta, konkrétan...
na4, 2017.02.28 15:22