Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
A fogyasztás nagyobb arányú visszafogása olyan „luxus” termékeknél várható, mint az alkoholtartalmú italok és az édes vagy sós rágcsálnivalók - derül kai az AC Nielsen felméréséből. A megszorító intézkedések legkevésbé a válaszadók által „szükségesnek” tartott termékek mennyiségi eladásait befolyásolhatják; ilyen többek között a friss hús, zöldség-gyümölcs, ásványvíz, tea és kávé vagy a személyes higiéniát szolgáló cikkcsoport és a háztartási tisztítószer. A kevesebb vásárlást tervezők egy része az olcsóbb árucikkek felé orientálódik. Az alacsony árat legtöbben ruhaneműnél célozzák meg, majd sorrendben a háztartási tisztítószerek, friss élelmiszerek, előre csomagolt élelmiszerek, személyes higiéniai termékek, ásványvíz és szeszes italok következnek.