Riasztás érkezett a K&H Banktól - minden ügyfél érintett

Hangsúlyozzuk, hogy a K&H Bank sosem kéri ügyfeleit, hogy email formájában ügyfélazonosítókat adjanak meg, vagy az emailből egy linkre kattintva lépjenek be az e-bankba. Az ilyen tartalmú e-mailek visszaélés gyanúsak, kérjük, ilyen formában soha ne adja ki ügyféladatait! - olvasható a pénzintézet figyelmeztetésében.
K. Kiss Gergely, 2020. október 31. szombat, 11:48
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel

A bank arra kéri ügyfeleit, hogy amennyiben ilyen emailt kapnak és megadták ügyféladataikat, vagy az abban megadott linkre kattintottak, a kh.hu weboldalról nyissák meg újra a K&H e-bankot, ellenőrizzék az e-bankban a beállítások/azonosító eszközök kezelése menüpontban a regisztrált eszközeit, illetve a tranzakció történetet.

Amennyiben rendellenességet tapasztalnak, haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot a K&H Telecenterrel.

Amennyiben az Ön postaládájába gyanús tartalmú, kétes eredetű email érkezik, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az informationsecurity@kh.hu email címen keresztül, hogy bejelentését kivizsgálhassuk - írja a bank.

 

HOZZÁSZÓLÁSOK