Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az online játék elindításának elsődleges céljai között szerepelt a fiatalok pénzügyi kultúrájának fejlesztése, valamint a tudatos pénzhasználattal járó felelősségvállalás hangsúlyozása és gyakorlati tapasztalatok átadása. Év végén befejeződött a Diákhitel Központ Forintokosító kvízjátéka, amelynek célja olyan praktikus pénzügyi ismeretek fejlesztése volt, melyet a fiatalok haszonnal kamatoztathatnak mindennapi életükben. A facebook kvíz havonta változó téma-csoportokat dolgozott fel játékos formában: áprilisban a bankkártya használata, májusban a hitel és törlesztés, júniusban a mobilhasználat, júliusban a nyári kikapcsolódás, augusztusban az albérlet vagy lakásválasztás, szeptemberben a banki szolgáltatások, októberben a közlekedés, novemberben az internetes vásárlás, decemberben a garancia, szavatosság volt a kérdéssorok fókuszában. A legtöbb helyes kitöltés májusban érkezett, a válaszolók mintegy 70 százaléka adott jó válaszokat, a legnépszerűbb téma pedig a bankkártyák használatához kapcsolódott.

A heti kérdéssorra helyesen válaszoló, zömében 18-25 éves korosztályba tartozó játékosok között havonta egy-egy táblagépet, valamint havonta öt Diákhitel ajándékcsomagot sorsolt ki a Társaság.

A kampányról Bugár Csaba, a Diákhitel Központ vezérigazgatója elmondta; "Nem várt sikerrel zárult a faceboook-on futó edukációs játékunk, hiszen havonta számos hozzászólás, komment érkezett a közösségi oldalunkra egy-egy vitatott helyes válasz kapcsán. Mint felelős pénzügyi szervezet továbbra is elhivatottak vagyunk abban, hogy az ügyfeleinknek a lehető legváltozatosabb és számukra is érthető módon magyarázzuk el, hogy a tanulásba fektetett pénz; érték és befektetés a jövőbe."