Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az élelmiszeráruház-lánc tavaly mintegy 8000 tonna paradicsomot értékesített, ez több mint 20 százalékkal haladja meg az előző évit. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát. A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtösparadicsom, mely a teljes paradicsomértékesítés közel 70 százalékát teszi ki.

Annak érdekében, hogy a Lidl Magyarország biztosíthassa vásárlói számára a tökéletes ízélményt, egy új rendszert vezet be július közepétől. A paradicsomok közötti eligazodást egy, az édességmérték jelölésére szolgáló etikett segíti, amely azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott paradicsom.

A besorolás alapja az úgynevezett Brix-érték vagy Brix-fok, amely a paradicsom esetében annak cukortartalmát jelzi. Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig az édességmértéket mutató etikett rákerül a csomagolásra is.

A szortiment legédesebb paradicsomfajtái a Strabena és a Cukorfalat, mindkettő magyar beszállítóktól kerül az áruházak polcaira. Idén március óta új paradicsomfajta, a Strabena is színesíti a termékpalettát.

Mi különbözteti meg a paradicsomokat egymástól? Számít a héjvastagság, a lédússág, a gyümölcs húsossága, a savasság és persze a cukortartalom. A skála bevezetésével a vásárlók az igényeiknek legmegfelelőbb terméket tehetik a kosarukba - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Képünk illusztráció, forrása: Kummer János / Napi