Változik az M0 közlekedése vasárnaptól

Most vasárnap az autósok visszakapnak egy közel 2 kilométeres szakaszt az M0-s autóúton - adta hírül a Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő Zrt.
Szász Péter, 2019. november 21. csütörtök, 14:23
Fotó: Getty Images - A kép illusztráció

November 24-én, vasárnap a Szigetszentmiklósi csomópont térségében az M1 autópálya felé vezető oldalon két sávon egy közel 2 km-es szakaszt véglegesen visszaadnak a közlekedők részére, ezzel egyidőben az érintett szakaszon a közút kezelője, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megkezdi a Budapest felé vezető oldalon a terelés felszámolását - írja a NIF.

A munkálatok befejezését követően lényegesen gyorsabb és kényelmesebb lesz a csomópontban a fel- és lehajtás. A Budapest felé vezető oldalon is szélesebb forgalmi sávokon lehet majd haladni, és leállósáv is rendelkezésére áll majd a műszaki hiba miatt megállni kényszerülőknek.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

Mekelekke, 2019.11.22 14:15

@kanri: Plusz a tőlük délre lévő további 8-10 település. Elmondhatjuk, hogy összességében legalább háromszáz ezer potenciális munkavállaló gyakorlatilag el van vágva a budapesti munkaerőpiactól.
Ennek a helyzetnek persze vannak nyertesei is: az M0-ástól délre lévő vállalkozások jóval alacsonyabb bérrel is meg tudják tartani az alkalmazottaikat. Lehet, hogy ők is tolnak egy kis kenőpénzt az útjavító cég vezetőinek, hogy minél tovább el legyen húzva ez az értelmetlen útjavítás :)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

kanri, 2019.11.22 08:06

@Mekelekke: ez pontosan így van. Dunaharaszti, Szigetszentmiklós, Érd, BP déli része elérhetetlen. A szomszédom inkább kilépett és keresett másik helyet, mert napi 4 óra pluszt jelentett amióta tart a felújítás az addigi max 50 perc helyett.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Mekelekke, 2019.11.21 23:39

Valami olyasmit hallottam, hogy a rendszeres közlekedési dugók miatt a Budapesttől délre lévő agglomerációban élők százzrek közül egyre többen már nem is jelentkeznek olyan állásokra, ahová a dugók miatt úgysem tudnának rendesen bejárni. Ma már az M0 úttól északra és délre érezhető különbség alakult ki az átlagbérekben és az életszínvonalban. Egyesek számára fizetés, munkahely szempontjából olyan ez a választóvonal, mintha nem száz méterrel lakna délebbre, hanem száz kilométerrel.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

kanri, 2019.11.21 16:43

@Mekelekke: ja...hogy rohadnának meg. Emberek ezreinek az életét tették tönkre. Remélem egyszer kiderül ki volt a szervezője ennek az egésznek és valaki addig üti amíg bele nem döglik.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Mekelekke, 2019.11.21 15:41

A Parlament külső burkolatát 20 éven át "újította fel" egy kormánybarát pénzmosó haveri társaság (az állványzat eközben legalább háromszor körbejárta az épületet). Az M0 déli szakaszán folyó pénzmosás ehhez képest még csak másfél éve okoz folyamatos dugót (pontosabban nem folyamatosat, mert a munkások kizárólag a csúcsforgalom óráiban dolgoznak) és máris átadnak két kilométert? Mire jó ez az őrült kapkodás?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html