Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az M1-es autópálya Tatabánya és Budapest közötti szakaszán augusztustól jövő év végéig összesen 71 pályakilométernyi szakasz újul meg, mindkét irányt érintve.
A héten a munkálatok első ütemében a szakemberek a 19-es és 31-es kilométerszelvények között építették ki a sávelhúzásos terelést, hogy a munkaterületek mellett az eddig is megszokott 2x2 sávos kapacitással működhessen a gyorsforgalmi út. A marási munkákat elkezdték a 31-es kilométerszelvénytől Budapest irányába.
A következő napokban újabb munkaterületet alakítanak ki a szakemberek, melyhez kapcsolódóan az érintett szakaszokon, a terelések kiépítése alatt 1 sávon haladhat majd a forgalom mintegy 10 kilométernyi szakaszon:
A terelés kiépítését követően így augusztus 15-től a Budapest felé vezető oldalon közlekedők a leálló-, illetve a külső sávon haladhatnak, míg Tatabánya felé a személyautók a főváros felé vezető oldal belső sávjába átterelve közlekedhetnek, a nehézgépjárművek pedig maradhatnak az adott pályaoldal belső sávjára terelve. Így a korábbi felújítások során már megszokott, úgynevezett 2+1+1 sávos terelés lép életbe. A munkaterületben érintett harkályosi pihenőhely mindkét pályaoldalon zárva lesz a következő időszakban.
Az autópálya jelentős forgalma miatt nagyobb torlódások alakulhatnak ki a felújítási és terelési munkák idején, ezért a közlekedők türelmét kéri a beruházó Magyar Közút Nonprofit Zrt. Az autósoknak ajánlott még indulás előtt tájékozódniuk a korlátozáshoz, munkavégzéshez kapcsolódó aktuális forgalmi helyzetről a társaság Útinform szolgálatánál, a www.utinform.hu weboldalon, de érdemes navigációs, közösségi autós alkalmazást is használniuk, hogy az optimális útvonalukat megtervezhessék.
A közlekedőket az autópályák fölött található digitális kijelzőkön, vagyis változtatható jelzésképű táblákon is előre tájékoztatják majd a korlátozásokról, esetleges torlódásokról.
Az új csúcsmodellről korábban csak hallottunk, most azonban néhány kémfotónak köszönhetően az is kiderült, hogy milyen jellegű terméket kezdett el fejleszteni a Citroën.