Melyik az év bankja Magyarországon?

Az Erste Bank lett a MasterCard – az év bankja 2015 verseny fődíjasa – jelentették be a mai díjátadón.
Napi.hu, 2015. november 17. kedd, 14:24
Fotó: Napi.hu

A fődíj indoklásában kiemelték, hogy 2015-ben az Erste Bank "szintet lépett": olyan megállapodást kötött a magyar kormánnyal és az EBRD-vel, amely az egész magyar bankszektor javát is szolgálja, az évtized egyik legnagyobb banki akvizícióját hozta tető alá a Citibank üzlettel, valamint saját jelzálogbankot alapított.

Az elismerés emellett a banknak az ügyfelek kiszolgálását javító és tájékozódását segítő digitális fejlesztéseknek is szól. Különösen nagy öröm számunkra az elismerés, amely visszaigazolás, hogy jó úton haladunk. Az Erste a növekedést és a fejlődést választotta - mondta Jelasity Radován, az Erste Bank Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Az Erste Bank a fődíj mellett megkapta Év leginnovatívabb bankja díjat is. Az elismerést többek közt a fióki ügyfélélményért végzett digitális fejlesztésekkel érdemelte ki a bank: többek között a sorszámhúzó mobil applikációjával, a minden bankfiókban bevezetett ingyen wifi-hozzáféréssel. Tavaly és idén mintegy kétmilliárd forintot fordított a pénzintézet a fióki felújításokra, és az ügyfélkiszolgálás digitális fejlesztésére.

További három kategóriában is helyezést ért el a pénzintézet: az Év legjobb hitelterméke kategóriában második lett a 2015. márciusában bevezetett Hitelkiváltó ajánlattal, az Év lakossági mobileszköz alkalmazása kategóriában pedig a harmadik helyet szerezte meg a banki ügyintézés folyamatát kényelmesebbé tevő Erste Sorszámhúzó alkalmazással. Szintén a harmadik helyezett lett az Év legjobban kommunikáló bankja és a Pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank kategóriákban, köszönhetően többek közt az idén elindított, az ügyfelek tájékozódását segítő edukatív portáljainak, a Forintositas.hu, a Nextlevel.hu és az Ersteotthon.hu oldalaknak.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

nemhiszem, 2015.11.17 15:41

@rw2: mindig mondtam, hogy egy jó bank ;)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

rw2, 2015.11.17 14:31

"Az elismerés emellett a banknak az ügyfelek kiszolgálását javító és tájékozódását segítő digitális fejlesztéseknek is szól."

Vicc, még az OTP-nek is jobb ügyfélszolgálata van, pedig valaha úgy gondoltam annál nincs lejjebb. Egy kérdést nem bírnak felfogni, csak a mantrát ismételgetik.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html