Az elemzés négy háztartási papírtípussal foglalkozik: a toalettpapírral, a papírzsebkendővel, a konyhai papírtörlővel és a szalvétával. A vécépapír bolti forgalma a legnagyobb, 22 milliáris.

Ráadásul a legnagyobb, 10 százalékos értéknövekedést is ez a szegmens mutatja a vizsgált időszakban, 2008 júliusa és 2009 júniusa között, jóllehet az eladott mennyiség egy százalékkal csökkent. Az ezt magyarázó áremelkedés a vásárlók igényeinek növekedésével indokolható, a kereslet ugyanis fokozatosan mozdul a puhább, farkímélőbb toalettpapírok felé.

A második legjelentősebb szegmens a papírzsebkendőé, melynek forgalma 10 milliárd forintos volt, s forgalma ugyancsak jelentősen, 7 százalékkal emelkedett. Ez a vécépapírhoz hasonlóan szintén áremelkedéssel magyarázható, s nem a keresletben bekövetkezett robbanással.

A konyhai papírtörlő, illetve a papírszalvéta piaci részesedése 6, illetve 3 milliárd forint volt. Előbbi iránt keresletnövekedést, utóbbi iránt csökkenést állapítottak meg a Nielsennél, jóllehet áremelkedések következtében mindkét termék forgalma nőtt.