Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

járványhelyzet megfékezése érdekében a kormányhivatalok is léptek: szerdától kizárólag előzetes időpontfoglalással lehet ügyeket intézni a kormányablakokban és okmányirodákban.

Időpontfoglalásra

Az interneten elérhető Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban az ügyfelek ügyfélkapu regisztráció nélkül is foglalhatnak időpontot. Ez alól kivételt képeznek a gépjármű-ügyintézéshez kötődő ügyek. Szerdától nem közlekednek a kormányablakbuszok és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztik.

A többi kormányhivatali ügyfélszolgálaton telefonos, illetve e-mailben történő időpontfoglalás lehetőségét biztosítják, az elérhetőségek a kormanyhivatal.hu oldalon találhatók. Az ügyintézők és ügyfelek biztonsága érdekében továbbra is kizárólag szájat és orrot takaró maszkban szabad tartózkodni az ügyfélszolgálatokon.

A kormányhivatali tájékoztató szerint az elkészült okmányokat nem lehet személyesen átvenni, azokat postán küldi az adott kormányhivatal. A kormányhivatali tájékoztató szerint a 2020. március. 11. és június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok változatlanul 2020. december 15-ig érvényesek, ezért kérjük, éljenek az előzetes időpontfoglalás lehetőségével.

Emellett azt javasolják, hogy az ügyfélkapuval rendelkezők a magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket, illetve az e-papír szolgáltatást vegyék igénybe. Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket.