A Cofidis Hitel Monitor kutatást évente négyszer készíti el az NRC Marketingkutató- és Tanácsadó Kft. 500 fős mintán online adatfelvétellel. Az adatok a 18-69 éves magyar internetező lakosságra reprezentatívak - számolt be a kutatásról az MTI.

A gyereket nevelő készülők közül 20 százalék a középiskolás, 16 az általános iskolás időszakot gondolja a legdrágábbnak, a gyermekvállalás előtt állóknál ez az arány 20, illetve 15 százalék.

A megkérdezettek több anyagi és más feltételt emeltek ki a gyermeknevelés szempontjából fontos tényezők közül, de a legtöbben (87 százalék) a szülők közötti stabil párkapcsolat szükségességét említették. A második helyen a szülők stabil munkahelye szerepelt 77 százalékkal, a harmadikon a határozott elképzelés a gyermeknevelésről 77 százalékkal. E felsorolás végén szerepelt az anyagi lehetőség bébiszitter alkalmazására 14 százalékkal, a szülők házastársi viszonya 24 százalékkal és a személygépkocsi 34 százalékkal.