Nagy a titokzatoskodás a vizes vébé körül

Szinte semmit sem árulnak el a vizes vébé szervezői arról, hogyan folytatják az esemény nemzetközi reklámkampányát. Magyarországon a közterületeken - amelyeket elárasztottak a kormány kék plakátjai - alig látni az eseményt hirdető plakátot.
Komócsin Sándor, 2017. június 14. szerda, 09:50
Fotó: MTI Fotó

Az amerikai New York Timesban, a Washington Postban és Forbes magazinban, illetve a brit Guardianban reklámozzák a júliusi budapesti vizes vébét - ennyit árultak el két hónap alatt a rendezvény reklámkampányáról a szervezők a Magyar Nemzetnek. A napilap megkereste ezeket a sajtóorgánumokat, hogy kiderítse: mit tudnak a dologról, de egyelőre nem kapott választ.

A külföldi reklámozás azért lenne fontos, mert a vébére Magyarországra érkező nagyon-nagyon sok turista hozhatna pluszbevételt az országnak. A hazai reklámkampány a közterületeken alig látható, miközben a kormány kék plakátjai mindent elárasztottak.

A világbajnokság kommunikációjával a Trinity International Communications Kft.-t bízták meg, amely a Szijjártó Péter külügy- és Seszták Miklós fejlesztési miniszterrel jó kapcsolatokat ápoló Kuna Tibor ügynöksége. A rendezvényekre és a reklámokra összesen mintegy nettó ötmilliárd forintot költhetnek.

Eközben az utolsó pillanatokban még közbeszerzéseket ír ki a szervező cég - tehát nem eredményt hirdet egy hónappal a rendezvény előtt. Még a múlt héten is írtak ki építési beruházásra ajánlattételi felhívást.

HOZZÁSZÓLÁSOK