Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az egynapos külföldi utakon a kiadások 87 százalékát élelmiszerek, italok, tartós fogyasztási cikkek, üzemanyag, valamint egyéb árucikkek vásárlására fordítják a magyarok, utazási céltól függetlenül - írja a blokkk.com.

Az idei első félévben 5,9 millió külföldi utazást regisztrált a KSH, ebbe azonban nem csak a vásárlás, hanem a munkavégzés, üzletelés és természetesen a kirándulás is benne van. Előbbi 2,2 millió utat jelent.

2017 első félévében közel 45 milliárd forintot költöttek el a bevásárlóturisták külföldön, ami 15 százalékos növekedés.

A magyarok kedvenc külhoni bevásárló célpontja Ausztria. Ebben a viszonylatban a bevásárlóturizmus másfélszeresére ugrott. Tavaly feltört Szerbia és Szlovákia is.