Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A 100 százalékban állami tulajdonú, az MNV felügyelete alatt működő társaságot áprilisban alapították 500 ezer forint törzstőkével, a cégbíróság június 14-én jegyezte be - tudta meg a Napi Gazdaság Online. Kizárólagos feladata a vagyonnyilvántartási rendszer és az erre épülő Országleltár publikus adatszolgáltató felületének kialakítása, adattartalommal feltöltése, üzembe helyezésének biztosítása és használatának oktatása.
A rendszer kialakítása a napi feladatokon túlmutató, jelentős feladat, amely még az új szervezeti támogatás mellett is jelentős terheket ró az MNV munkavállalóira. A projekttársaság létrehozásának legfőbb célja mégis az volt, hogy az MNV részéről a projekthez kapcsolódó valamennyi beszerzés, költségkifizetés és kötelezettségvállalás transzparens és auditálható módon, egyetlen költségviselőn keresztül kerüljön lebonyolításra, megvalósításra - indokolta portálunknak a cég létrehozását a vagyonkezelő.
A projektcég a feladatai ellátására az MNV által biztosított forrásból - a feladatátadásról szóló megállapodás szerint bruttó hárommilliárd forintból - beszerzéseket végez és szolgáltatásokat vesz igénybe.
Az integrált állami vagyonnyilvántartás kialakítására az idei költségvetésben hárommilliárd forintot különített el, ennek csak egy része az MNV-nél kialakítandó új rendszer. Az összeg tartalmazza például az ingatlanvagyon felmérésének költségeit is, és az Országleltár kialakításában felelős más vagyoni körök, például az Nemzeti Földalap vagyonelemeinek nyilvántartási feladatainak kezelését is - közölte az MNV. Az ÁVNY üzleti terve szerint ezeket a szerteágazó feladatokat több szervezet együttműködésével lehet valósítani, a véghatáridő a rendszerek éles indulására 2012. december 31. Az állami vagyont számba vevő Országleltár elkészítésének határideje pedig 2011. december 31.
Az ÁVNY eddig négy közbeszerzési eljárást írt ki az MNV integrált ügyviteli rendszerének kialakítására (összesen hat termékcsoportra vonatkozó beszerzés várható). A négy eljárás a vagyonnyilvántartási rendszer, főkönyv és analitika (ERP), a kapcsolódó dokumentum és iratkezelés, folyamatszabályozás (Docu), a létesítmény és ingatlangazdálkodást támogató modul (FM), valamint az integrált működést támogató eszköz (ESB/SOA) kifejlesztésére szól, valamint három éves támogatási szolgáltatás nyújtására és a kapcsolódó hardverelemek szállítására.
Az MNV adatpiacára és a külső kapcsolatokért felelős portálra, valamint bizonyos projekttámogató szolgáltatásra vonatkozó közbeszerzések elindítása szeptemberében várhatóak. Az Országleltárra vonatkozó további beszerzéseket szintén őszre tervezik - tudtuk meg az MNV-től.
Elhatároztam, hogy nem fogom kesergéssel kezdeni a cikket, nyafogni arról, hogy mennyire ritkul az élményautó-piac. Főleg azért nem akartam nyafogni, mert egyelőre nincs miért...