Reklamációk - fontos változás a határidőben

A jelenlegi 30 napos általános határidő 15 munkanapra rövidül, a befektetési szolgáltatók pénzforgalmi szolgáltatásával összefüggő írásbeli panasz esetén - az ezt tartalmazó rendelet tervezete a kormány honlapján jelent meg.
Németh Géza, 2018. július 7. szombat, 13:13
Fotó: Pixabay

A tervezet azonban ad egy kibúvót a rövidített határidő alól. Ha a pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő panasz - a szolgáltatón kívül álló okból - a panaszban foglalt valamennyi pontra kiterjedően 15 munkanapon belül nem válaszolható meg, a szolgáltató ideiglenes választ küld az ügyfélnek.

Ez az érdemi válasz késedelmének okait, valamint a végső válasz határidejét is tartalmazza. A végső válasz megküldésének határideje ugyanakkor nem lehet későbbi, mint a panasz közlését követő 35. munkanap.

HOZZÁSZÓLÁSOK