Rezsicsökkentés: égett a vonal az Energiahivatalban

Az első két hétben a szakértők több mint 1400 megkeresésre válaszoltak, az érdeklődők többsége a villamos energia- és gázfogyasztáshoz kapcsolódó kérdést tett fel.
NAPI, 2013. február 1. péntek, 15:23
Fotó: Napi.hu

A Magyar Energia Hivatal a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) felkérésére 2013. január 15-étől üzemelteti a rezsicsökkentés zöld számot. Az első két hétben a szakértők több mint 1400 megkeresésre válaszoltak. Az érdeklődők többsége a villamos energia- és gázfogyasztáshoz kapcsolódó kérdést tett fel, a távhőszolgáltatással összefüggésben jelentősen kevesebb hívás érkezett - közölte az NFM.

A zöld szám célja a lakosság tájékoztatása, a témát érintő általános kérdések megválaszolása. A számlákkal kapcsolatos konkrét panaszokkal a szolgáltatók és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság foglalkoznak.

A telefonálók jelentős része a rezsidíjak csökkentésének számításával, annak a számlákon történő megjelenésével kapcsolatban kérdezett. Az alaposabb áttekintést igénylő felvetéseket a telefonos ügyintézők írásban rögzítik, és három napon belül megválaszolják. Erre a megoldásra azonban alig több mint 50 esetben volt szükség. A leggyakrabban felmerülő kérdésekre összeállított válaszok a Magyar Energia Hivatal honlapján is olvashatók.

HOZZÁSZÓLÁSOK