SIkeres éve volt a népszerű internetes áruháznak

A piachoz képest háromszoros növekedést ért el az eMAG. A csak négy éve jelen lévő online értékesítési felület a GKI Digital legfrissebb jelentése szerint a második legnagyobb e-kereskedő Magyarországon - derül ki a cég közleményéből.
Szabó Dániel, 2017. június 22. csütörtök, 12:50

A 2016-ban elért árbevétel növekedés alapján sikeres évet zárt a dél-afrikai Naspers-csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu. A kiugró eredmény nagyban köszönhető a Romániában bejelentett S.C. Dante International S.A. partnereinek, akik Marketplace rendszerben használják az oldalt. Számukra a cég eMAG E-xcellence Díjat alapított, amelyet három kategóriában ítél oda a vásárlók szempontjából kimagasló teljesítményt nyújtó vállalkozásoknak.

A hazai e-kereskedelem piacon csak négy éve jelen lévő eMAG az elmúlt évben háromszoros növekedést ért el a piachoz képest. A GKI Digital június közepén közzétett e-kereskedelmi TOP10-es listáján így a második legnagyobb szereplő.

Az oldalon a nagyjából 1000 partnernek is köszönhetően 8500 márka és 600 ezer termék érhető el. A náluk realizált rendelések száma pedig a 2015-ös adatokhoz képest megduplázódott 2016-ban, és a megrendelt termékek értéke is jelentősen nőtt az előző évihez viszonyítva. Továbbá, az oldallátogatók közel egyharmadát (30 százalék) a Marketplace partnerek által kínált termékek érdekelték 2016-ban.

HOZZÁSZÓLÁSOK