Sok vásárló elégedetlen - panaszáradat a GVH-nál

Jelentősen nőtt a Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) érkező panaszok száma, ami az amúgy is bővülő online kereskedelmi forgalmat még inkább növelő koronavírus-járvánnyal magyarázható - mondta Rigó Csaba Balázs, a hivatal elnöke a köztévében.
Csernátony Csaba, 2020. szeptember 28. hétfő, 10:56
Fotó: Napi.hu

A szakember szerint ilyen helyzetben rendkívül fontos, hogy a fogyasztók tisztában legyenek azzal, hogy mit vásárolnak.

A GVH már márciusban felhívta a fogyasztók figyelmét az internetes vásárlás buktatóira, illetve a hirdetőket is emlékeztették a jogszerű hirdetés szabályaira.

Az elmúlt időszakban megjelentek a koronavírussal kapcsolatos félrevezető, szélsőséges reklámok, de emellett étrend-kiegészítő vásárlásával és online szállásfoglalással kapcsolatban is érkeztek panaszok - mondta Rigó Csaba Balázs, a GVH elnöke. A hivatal jelenleg négy eljárást folytat tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt weboldal üzemeltetőkkel szemben.

HOZZÁSZÓLÁSOK