Vállalati társadalmi felelősségvállalásáért (CSR) díjat nyert az E.ON Hungária Zrt., így az energiaszolgáltató képviseli Magyarországot a CSR Piac 2013 európai seregszemléjén. Az E.ON Háló Program címmel az áramdíjtartozást felhalmozott családok számára hirdetett tartozásrendező programot. A 2012-ben indított program célja, hogy a rezsifizetési nehézségekkel küszködő családokat komplex módon támogassa, lehetővé téve az adósságcsapdából kikerülést és a hatékony családi gazdálkodási kultúra elsajátítását. A program nem egyszeri segítséget nyújt, hanem hosszú távú, fenntartható megoldást mutat a családoknak és aktív részvételükre is épít.
A program keretében, civil szervezetek bevonásával a résztvevő családok tartozásuk rendezéséhez tervet készítettek, közösen átnézték gazdálkodásukat, és a törlesztéshez önerőt vállaltak. Ehhez a pályázatból anyagi támogatást kaptak, hogy az egyénileg kialakított futamidő végére a teljes tartozást felszámolhassák. A program, amelyben eddig 72 család vesz részt, az idén újabb települések, illetve újabb családsegítő szolgálatok bevonásával folytatódik - ismertette az E.ON közleményében.

Az E.ON számára a "társadalmi felelősségvállalás" olyan érték, ami minden cselekedeét áthatja - vallja a vállalat. A cég nem titkolt célja, hogy üzleti teljesítménye kimagasló legyen. Ennek a célnak azonban összhangban kell állnia alkalmazottai, ügyfelei és beszállítói érdekeivel és környezetünk, társadalmunk szükségleteivel. Sikereit csak ebben az esetben tekintheti valóban sikernek, s csak így tarthatóak fent hosszútávon. Tevékenységük minden színterén arra törekszenek, hogy javítsák az életminőséget egy egészséges, biztonságos és fenntartható környezet érdekében - olvasható a cég honlapján.