Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Papp László elmondta: az Új Főnix terv keretében közlekedésfejlesztési beruházásokra 15,7 milliárd forintot fordítanak, ebből 1,4 milliárdot csomópont-átalakításokra költenek. Ehhez kapcsolódik még az M35-ös autópálya új szakasza és a reptéri út is, amely további 95 milliárd forintba kerül.
Az új főpályaudvar építése miatt másfél évre lezárják a 4-es útnak a városon áthaladó egyik szakaszát. Emiatt a közlekedés jelentős átszervezésére van szükség, de úgy döntöttek, nem ideiglenes megoldásokat vezetnek be, hanem hosszú távon átalakítják és ezzel gyorsabbá teszik a teljes városi közlekedést.
Az áprilisban kezdődő munkálatok során átépítenek 52 közlekedési csomópontot. Az átalakításokkal, a jelzőlámpaprogramok beállításával és a periódusidők rövidítésével elérhető, hogy a városi főbb útvonalakon átlagosan ötven százalékkal nő a csomópontok kapacitása, így jelentősen gyorsul a forgalom. A program fontos eleme, hogy az érintett csomópontok többségében a jelzőlámpák működését átalakítják, ami több zöldidőt és dinamikusabb forgalmat eredményez - írja az MTI.
Hozzátette: a program jelentős előrelépést jelent a kerékpáros közlekedésben is, mivel a kerékpárút-hálózathoz kapcsolódó csomópontok esetében biztosítják a biztonságos átvezetést, és nyolc kilométernyi új bicikliút, illetve kerékpáros övezet jön létre.
A városban közlekedőknek a legnagyobb változást a belvárost kelet-nyugati irányban átszelő főutcák egyirányúvá tétele jelenti majd: a Széchenyi és a Kossuth utcán nyugatról keletre, a Szent Anna és a Miklós utcán keletről nyugatra haladhatnak majd több sávon az autósok - mondta Papp László. A közösségi közlekedés jelenlegi vonalrendszerét adottságnak tekintették, mivel több milliárd forintos forrás a troli felsővezetékek átépítésére nem áll rendelkezésre. Ez azt jelenti, hogy az egyirányúsított utcákban a trolibuszok külön sávban, és a forgalommal szemben is közlekednek majd Debrecenben.
Olvassa el kapcsolódó cikkünket az elektronikus jegyrendszer tesztjéről.
Thaiföldig kell menni a legelborultabb gyári Suzuki Swiftért, a japán anyacég állította ki a Thai Expón ezt a formai tanulmányt, ami Swift Extreme Concept néven fut.
Gyakran hallani, hogy egy kiállítás az adott iparág tükre. Mit mond a hazai turisztikai szektorról az ágazat kiállítása?
A Magyar Suzuki szerint struktúraváltás történik az iparágban, nincsen válság. Az ágazatra jellemző innovációs folyamatok...