Új módszerrel népszerűsítik a Balatont

We Love Balaton címmel kampányt indítanak az Európa legjobb fesztiváljának választott Balaton Sound főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői, csokorba gyűjtve a Balaton minőségi produkcióit. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsolódott a Magyar Turizmus (MT) Zrt. is.
MTI, 2013. február 13. szerda, 17:25
Fotó: Napi.hu

Ezt az egyik ötletgazda, Lobenwein Norbert, a Sziget Szervezőiroda egyik vezetője jelentette be az MT Zrt. szerdai szakmai prezentációján, Balatonalmádiban. Elmondta: a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy igazán hitelesnek mondható testületet hívjanak életre, amelynek tagjai - elsősorban közéleti személyiségek, gasztronómiai és turisztikai szakemberek - a We Love Balaton "nagyköveteiként" feltérképezzék a régió szolgáltatatásait, attrakcióit.

A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen.

A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsoló MT Zrt. a nyári, belföldi, vízparti kampányában már fel is használja a "We Love Balaton" bázisát.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

szkiita, 2013.02.13 21:13

Jó a Balcsi ,de csak 2 hónapot lehet fürödni ...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html