Változáson gondolkodik az energiahivatal

Jövőre a vízközmű-szolgáltatókra is kiterjeszti a felhasználói elégedettségi felmérés rendszerét a Magyar Energetikai és Közmű-szolgáltatási Hivatal (MEKH).
Dzindzisz Sztefan, 2017. március 30. csütörtök, 12:49
Fotó: Napi.hu

A felmérés módszertanát bemutatták a szolgáltatók képviselőinek és jelezték, hogy számítanak a javaslataikra és véleményükre a részletek kidolgozásánál.

Felidézték, hogy az elégedettségi mérés az elmúlt 21 évben csak a villamosenergia- és földgázszolgáltatókra vonatkozott, legutóbb 10 ezer fogyasztó vett részt benne - írja az MTI.

A közleménye idézi a MEKH fogyasztóvédelmi főosztályvezetőjét, aki szerint az elmúlt években lezajlott a víziközmű-szektor szerkezeti átalakítása, de a szolgáltatások további javításához - a jogszabályi követelmények betartásán túl - a felhasználók visszajelzésére is szükség van. (Kiderült, milyenek hazánk geotermikus adottságai.)

HOZZÁSZÓLÁSOK