Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A lapnak nyilatkozott Ungár János, a Magyar Elektromobilitás Szövetség elnöke, aki szerint nem lenne célszerű drasztikusan változtatni a szabályozáson. A technológiai megközelítés helyett elsősorban a környezetvédelmi, emissziós megfontolásokat kell szem előtt tartani, és a változás miatt kiesőket méltányosan kellene kezelni.
A szabályozó a tisztán elektromos hajtású járművek mellett a plug-in hibrideknek is megadta a zöld rendszámot, de csak egy paraméter alapján: a jármű legalább 25 kilométert legyen képes megtenni tisztán elektromos hajtással. Ez átmeneti megoldásnak jó, viszont gondot okoz az, hogy az átlagos károsanyag-kibocsátás maximuma nincs meghatározva - magyarázta Ungár János.
A jelenleg hatályos szabályozás miatt fordulhat elő az, hogy
Ungár is jogosnak tartja azt a felvetést, amely megkérdőjelezi az ilyen, környezetre káros modellek tulajdonosainak támogatását. Ugyanakkor felhívta a figyelmet arra, hogy
Nem gondolom, hogy érdemes volna egy alapvetően környezetvédelmi kérdésből szociális kérdést csinálni. Hiszen erről az aspektusról határozottan kijelenthető, hogy mindig is lesznek olyanok, akik nagy és drága autóval közlekednek.
- érvelt a szakértő.
A direkt támogatásról (vagyis a beszerzéshez igényelhető vissza nem térítendő állami támogatásról) pedig hangsúlyozta: egyetért azzal, hogy húszmillió forintos ár felett nincs hozzájárulás, de semmiképpen sem lenne célravezető fűnyíróelv alapján elvenni a zöld rendszámot az összes plug-in hibridtől.
Egy ilyen lépéssel elveszne az a kör, amelynek tagjai nyitottak a környezetkímélő technológiákra és invesztálnának a zöldebb közlekedésbe.
Pontosabban hóeltakarítós kisokost, amiben megpróbálják megmutatni, hogyan dolgoznak a hókotróik, amikor leesik a hó. Nem egy technikai szájbarágó gépekről, lapátokról és a síkosságmentesítés...
Tomi1953, 2019.01.23 23:41