Az elmúlt időszakban a teljes magyar médiapiacot a két országos kereskedelmi televízió (a TV2 és az RTL Klub) hegemóniája, illetve a két csatorna mozgása határozta meg. (A két televízió a hirdetési piac körülbelül 40 százalékát uralja.) Ezen kíván tehát változtatni Fischer, aki valóságos, erős szereplővé kívánja formálni az MTV-t a médiapiacon is. Fischer – elmondása szerint – divatba szeretné hozni a közszolgálatiságot, rámutatva annak értékeire. Miután a televíziók bevételeit alapvetően a nézőszám határozza meg, a kereskedelmi igazgató szeretné elérni, hogy a televízió műsorai miatt olyanok is rá-, illetve visszaszokjanak az MTV-re, akik úgy gondolják, hogy őket nem szolgálja ki a közszolgálati csatorna. Az MTV – a többi csatornához hasonlóan – jövőre szeretné emelni hirdetési tarifáit. Annál is inkább, mivel az elmúlt időben jelentős változásokon ment keresztül a televíziós reklámpiac, amelyeket nem igazán követett az intézmény. A frissen kinevezett vezető azonban egyelőre nem kívánt jövő évi reklámbevételi prognózisokról beszámolni. Ezen túlmenően egyébként a szponzorációs és egyéb bevételek arányát is növelni kívánja az új kereskedelmi igazgató, s színesebbé tenné a bevételi portfóliót. Ehhez jó alapjai vannak Fischernek, hiszen a Danubius Rádió nem reklámspot-bevétele évekkel ezelőtt alig 2 százalék körüli volt, míg jelenleg eléri a 25 százalékot. A rádió bevételeit is jelentősen gyarapította az elmúlt hét év alatt, a kezdeti évi 2 milliárd után tavaly már 3 milliárd forintot meghaladó forgalmat produkált.