A kormány plusz 25 milliárdot ad a MÁV-nak

A kormány megemelte a MÁV Zrt. részére a vasúti pályahálózathoz nyújtott állami támogatást 66 milliárd 941 millió forintra 41 milliárd 882 millió forintról.
MTI-Eco, 2012. október 15. hétfő, 19:21
Fotó: Napi.hu

A Magyar Közlönyben hétfőn megjelent az egyes gazdálkodó szervezetek részére nyújtott 2012. évi egyedi támogatásokról, költségtérítésekről, valamint az egyéb vállalati támogatások mértékéről és felhasználási szabályairól szóló kormányrendelet módosítása. E szerint a MÁV által működtetett vasúti pályahálózathoz 66 milliárd 941 millió forint jut az idén.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

rigolya, 2012.10.16 19:09

@Kajan: Nehéz költségnek felfogni a költséget és bevételnek a bevételt?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

USE, 2012.10.16 11:12

@Kajan:

Pedig lenne rá igény.
Mondjuk nem 42.900 ft-ért azaz 153 euróért.
Mégsem a Deutsche Bahn-ról beszélünk.
Egy darabig...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Kajan, 2012.10.16 11:09

@laci_52:

Ha hiszed,ha nem,most van politikai akarat.
Először a "rendszerváltás" óta.A MÁV olyan mint egy tartályhajó.Nehéz eltéríteni,de ha síkerül nem lehet megállítani.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

laci_52, 2012.10.16 10:58

@szkiita: Igazad van, csakhogy azok a proli-bolsik mára fideszesek lettek és így már nehezebb elküldeni őket...

A MÁV egész gazdálkodását át kellene világítani és hipp-hopp találnának legalább 50 milliárdot. Csakhogy erre nincs politikai akarat, ameddig a csókosok ott ülnek a vasút vezető pozícióiban...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Kajan, 2012.10.16 10:21

@VoIe:
"Azt nem értettem, miért nem lett volna most gazdaságos dupla vágányosítani vagy villamosítani?"

Azért,mert a bekötő útnak nem építenek autópályát.
Nincs kihasználva.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html