Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A 2017-es első és második nemzeti konzultációhoz több részletben rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda hirdetéseket bő 12 milliárd forint értékben. A "lakossági tájékoztató kampányokra" költött közpénzek felhasználására vonatkozóan az Átlátszó portál kért ki adatokat a Rogán Antal vezette minisztériumtól, amely ezekért 114 ezer forint költségtérítést kért.

A portál összesítése szerint 3,89 milliárd forint értékben jelentek meg sorosozós hirdetések Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester médiavállalkozásainál, a Mediaworks lapjaiban és az Echo tévében.

Habony Árpád hitelezőjeként a hírekbe is bekerült Tombor András cégeinél 1,56 milliárd forintot költöttek. Ekkora értékben tett közzé hirdetéseket a televíziók felületeit értékesítő Atmedia, és az annak tulajdonában lévő, rádiók reklámidejét árusító MSC Kft., továbbá a hasonló profilú Radio Sales House, valamint a Mandiner - írta az Átlátszó.

A közterületi hirdetésekkel (óriásplakátok, citylightok) foglalkozó Odexnél 1,32 milliárd forintot költött az állam, a cég a TV2-nek beszállító IKO-birodalom tagja.

Andy Vajna médiavállalatai, a TV2, a Lapcom és a Rádió Plus Kft. összesen egymilliárd forintot kapott tavaly a Soros-hirdetésekért.

A miniszterelnöki tanácsadó Habony Árpád résztulajdonában lévő Modern Media Groupnál (Lokál, 888.hu) 468 millió forint közpénz landolt a hirdetésekért.

További adatok itt olvashatók.

A kép forrása: Napi.hu/Szabó Dániel.