Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A Napi Gazdaság cikke
A lap interjút készített Takeucsi Hiszasival, az autógyár vezérigazgató-helyettesével, aki közölte: az esztergomi telephely 6300 alkalmazottjából 2700 szlovák állampolgár, ami azt jelenti, hogy a pozsonyi Volkswagen és a nagyszombati Peugeot-Citroën után a harmadik legnagyobb autógyári munkaadónak számít szlovák viszonylatban, lekörözve ezzel a 2006 decembere óta üzemelő zsolnai Kia Motorsot.
Takeucsi Hiszasi egy kérdésre válaszolva közölte: bár Dél-Szlovákiába is sorra jönnek már a külföldi beruházók, mégsem tartanak a szlovákiai alkalmazottak hazatérésétől. Két éve 1300-an dolgoztak Szlovákiából a Suzukiban, napjainkban pedig már kétszer ennyien - mondta a vezérigazgató-helyettes, hozzátéve: a Suzukinak Szlovákiából nyolc beszállítója van, és ezt a számot növelni tervezik. Ha valamelyik szlovák cég hasonló színvonalat és árszintet képvisel, mint bármelyik más európai partnerük, akkor inkább a szlovákot részesítik előnyben. Az idei 230 ezer gépkocsi után jövőre már 300 ezerre emelik a legyártott autók számát - mondta a vezérigazgató-helyettes -, ez az esztergomi telephely gyártókapacitásának maximumát jelenti.
Az egykori Opel motorgyár ? amely egy ideje a PSA-hoz tartozott, most pedig a Stellantis logóját kapja meg - újabb termék gyártására készülhet.
levai jozsef, 2007.12.02 05:27