A Nielsen méri az MTVA nézettségét

Nettó 246,6 millió forintért méri az állami televízió csatornák nézettségét egy évig a Nielsen Közönségmérés Kft.
Németh Géza, 2017. május 8. hétfő, 15:42
Fotó: Stockfresh

Az ajánlatkérő Médiaszolgáltatás - támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) által közzé tett eredmény-értesítőből kiderül, hogy a felhívásra csak egy ajánlat érkezett.

A műszeres televíziós nézettségmérési szolgáltatás a következő csatornákra terjed ki: M1, M2, M3, M4, M5, a Duna és Duna World illetve ezen csatornák későbbi utódai.

A nyertesnek a 4 éven felüli népesség televízió nézését kell figyelnie, legalább 1040 háztartásban, de a háztartások száma soha nem eshet 936 alá. Az adatokat feldolgozza és kezeli is a Nielsen.

A szerződést a felek április 26-án kötötték meg.

HOZZÁSZÓLÁSOK