Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A 2004-es alapítású pécsi vállalat a tőkeinjekciót a Minibizz kiskereskedelmi- és vendéglátó-ipari egységeket támogató rendszer bevezetéséhez és elterjesztéséhez szükséges értékesítési és marketing kiadásokra, illetve az alkalmazotti létszám növelésére fordítja. A társaság több mint 12 éves iparági, illetve több mint 5 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkező alapítói már több sikeres szoftvert is fejlesztettek, amelyeket folyamatosan bővülő ügyfélkörük az ország számos pontján alkalmaz.

A Minibizz egy felhőalapú, platformfüggetlen alkalmazás, amelynek segítségével az üzlettulajdonosok nyomon követhetik az üzletmenetet, fogyasztói hűségprogramokat bonyolíthatnak le és növelhetik a forgalmat. Mivel a rendszer a felhőben működik, nincs nagy hardverigénye, az üzletvezető azonnal, bármilyen okos eszközön keresztül információt tud szerezni a működésről.

A szoftver minden olyan üzlet számára hasznos megoldást jelent, amelyben pénztárgép üzemel. A termék funkciói közé tartozik többek között a készletnyilvántartás, különböző online rendszereken - PayPal, OTPay, Barion - keresztül történő pénzkezelés, hűségprogramok levezénylése, számlázás, jelentéskészítés vagy a vevők direkt megkeresése.

A Széchenyi Tőkealap várakozásai szerint szabályozásnak köszönhetően a pénztárgépek piacán 2015 második felében élénkülés lesz, ami csaknem 70 ezer új pénztárgép üzembe helyezését jelenti, gyakorlatilag 40 százalékkal növelve a Xoft potenciális ügyfeleinek körét. A kötelező pénztárgéphasználat kiterjed az árérzékenyebb kisboltokra is, amelyek működését és ügyviteli folyamatait egy jól integrált kereskedelmi szoftver nagymértékben tudja egyszerűsíteni és képes költséghatékonyabbá tenni.