A Sony Music-é a ShowTime Budapest többsége

A Sony Music Entertainment Magyarország Kft. megvásárolta a ShowTime Budapest Kft. 51 százalékát - jelentette be Kevin Lawrie, a Sony európai és afrikai régiókért felelős elnöke hétfőn közleményben.
MTI-Eco, 2010. június 21. hétfő, 16:22
Fotó:

A Sony Music Entertainment Magyarország a ShowTime-mal történő összefonódásával tovább erősítheti tevékenységét a frissen megjelent zenei albumok és más termékek  turnékon és koncerteken történő népszerűsítésében - emeli ki a közlemény.

A ShowTime - mint legnagyobb hazai tulajdonban lévő eseményszervező cég Magyarországon - bonyolítja az ország legrangosabb koncertjeinek jelentős részét. A ShowTime Budapest Kft. 2008-ban 1 milliárd 332 millió forint, 2009-ben 1 milliárd 432 millió forint árbevételt ért el. Nyereségadatot az MTI érdeklődésére nem kívántak közölni, miként a vételárról sem kívántak tájékoztatást adni.

Az ügylet révén a ShowTime lesz a Sony Music koncertszervező cégekből álló európai hálózatának legújabb tagja, s a megállapodás értelmében a ShowTime a jelenlegi formában működik tovább.

HOZZÁSZÓLÁSOK