Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Metro Intenational bejelentette, hogy hivatalos ajánlatot kapott tulajdonos partnerétől, a TF1 médiavállalttól, a Metro France-ban lévő 65,7 százalékos részesedésének megvásárlására. Az ügylet a dolgozók képviselőivel zajló egyeztetések után várhatóan heteken belül létrejöhet - közölte a magyarországi MTG Metro Gratis Kft.

A tranzakciót követően a francia tagvállalat franchise együttműködésben folytatja tevékenységét.

Franciaországban 2002-ben jelent meg az első Metro kiadás, és jelenleg a második legnagyobb napilap az országban. Az új tulajdonosi struktúrával a TF1 erősíti csatornáit, hiszen már most is a legnagyobb kínálattal rendelkezik az ingyenes hír és szórakoztató tartalmakat nyújtó médiapiacon.

Franciaország egy fontos piac a nemzetközi hirdetők számára, azonban az ingyenes újságok piaca jelenleg nyomás alatt van. A TF1 vállalattal régóta konstruktív partnerségben állunk és biztosak vagyunk benne, hogy a Metro újság komoly fejlődés elé néz az ellenőrzésük alatt - kommentálta a hírt Per Mikael Jensen, a Metro International elnök-vezérigazgatója.

A megállapodás része a Metro hosszútávú célkitűzésének, amelyben nagyobb hangsúlyt kap a fejlődő piacokon való aktív jelenlét Dél-Amerikában és Ázsiában.

A Metro a legnagyobb ingyenes napilap a világon, hétköznap 62 napi kiadása jelenik 125 nagyvárosában, Magyarországon 2008 augusztusa óta Metropol néven.