A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 5,5 millió forintra bírságolta az ACN Communications Hungary Kft., mert a  Versenytanács szerint a cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott. Az  ACN ügynökei - megtévesztve az ügyfeleket - az Invitel képviselőinek adták ki magukat, kedvezőbb percdíjakat ígérve.

Az ACN üzletkötői arra hivatkoztak, hogy az ügyfél az Invitel Zrt. hűséges partnere és ezért további egy éves hűségszerződést ajánlottak neki látszólag az Invitel nevében, melynek fejében újabb kedvezményeket ígértek a telefondíjakból. Mindezt számos esetben Inviteles kitűzővel tették, miközben az ACN és az Invitel között semmilyen szerződéses kapcsolat, vagy partneri együttműködés nem volt. Az Invitel ügyfelei viszont abban a hiszemben kötöttek szerződést az ACN ügynökeivel szerződést, hogy azok az Invitel nevében jártak el.

Az említett tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot még 2011 nyarán folytatta a ACN Communications Hungary Kft., a GVH eljárás pedig tavaly tavasszal kezdődött, ami után a közelmúltban született meg a pénzbírságot is magába foglaló határozat.