Öt új Aldi-üzlet nyílik a nyári eseményeken

Az Aldi 2016-ban nyitott először zenei fesztiválon pop-up üzletet, az idei nyári szezonban pedig már öt nagy rendezvényen vesz részt. Erre az évre kibővített koncepcióval és megújult dizájnnal készül az áruházlánc, továbbá már a szegedi SZIN Fesztiválon is várja a fesztiválozókat.
K. Kiss Gergely, 2019. május 21. kedd, 10:08
Fotó: Buksza

Három évvel ezelőtt a Sziget Fesztiválon debütált az áruházlánc kimondottan a fesztiválozóknak készített pop-up boltjával, amely élelmiszerekkel, friss zöldség-gyümölcs kínálattal, helyben sült pékáruval várta a résztvevőket.

Idén az Aldi fesztiválszezonja júniustól szeptemberig tart, hiszen immár öt rendezvényre - köztük most először a szegedi SZIN Fesztiválra - is kitelepül az üzletlánc. A 2019-es évben a fesztiválozók új külsőben találkozhatnak majd az Aldi City részeivel: az Aldi Market Zóna az üzleteket jelöli, a Grill Zóna a grillteraszok neve, ahol a Marketben vásárolt húsokat a szakácsok ingyenesen készre sütik, míg a Chill Zóna kikapcsolódásra nyújt lehetőséget.

Az Aldi a Gyerekszigeten június 1-től 23-ig hétvégenként 10 és 18 óra között egy MiniAldi-val várja a legkisebbeket és szüleiket. A soproni Telekom Volt Fesztiválra az Aldi június 26. és 29. között készül, a Szigeten az augusztus 7. és 13. között, a szegedi SZIN Fesztiválon pedig augusztus 28-ától szeptember 1-ig lehet majd bevásárolni.

A fesztiváltól függően 300-375 négyzetméter alapterületű üzletekben 40-50 fő közötti személyzet biztosítja a vásárlók kiszolgálását és mintegy 300 féle termék lesz kapható. Az élelmiszereken kívül papíráru, kozmetikai termékek, napolaj, kempingfelszerelés és nyári ruházat lesz még a szortimentben. Az üzletekben az italok kivételével - amelyeknek árait a szervezők határozzák meg - minden termék a szokásos bolti áron lesz elérhető.

 

HOZZÁSZÓLÁSOK