Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Több mint 32 ezren vásároltak az idei Sziget Fesztivál első öt napján az Aldi kihelyezett boltjában, ez rekordot jelent, azaz többen fordultak meg az üzletben, mint a korábbi fesztiválon működő Aldiban.

Az idén egy 375 négyzetméter alapterületűre bővített, 8 kasszával ellátott és 45 fős személyzettel működő üzlet közel 350 terméket kínál.

Az üzlet mellett egy grillteraszt is működtet a boltlánc, ahol ingyenesen készre sütik a boltban vett húsokat.

Slágerek

A szigetes Aldi messze legnépszerűbb terméke az ásványvíz, közel két és félszer annyi fogyott belőle, mint az összes többi alkoholmentes üdítőitalból együttvéve.

A látványpékségben a császárzsemle volt a sláger, majd a virslis táska, a kenyérlángos és a vajas croissant következik. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, az áfonya és a koktélparadicsom volt a legkelendőbb - közölte a cég.

Címlapkép forrás: Aldi