Két cég viszi az állami kommunikáció tizennégy milliárdját

A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. a központosított kormányzati kommunikációs közbeszerzés keretében 14 milliárd 728 millió forintért teljesített kampányokat.
Németh Géza, 2019. január 30. szerda, 21:18
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel

Mindkét cég Balásy Gyula tulajdonában áll. A közbeszerzés eredményeként történt teljesítést az ajánlatkérő Nemzeti Kommunikációs Hivatal közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.

A munka 27 részből állt, valamennyit az említett két társaság végezte le. A legnagyobb falat az Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, amely négy részből áll. Ezek együttes összege 7 milliárd forintot tett ki, tehát gyakorlatilag elviszi a keret felét.

A Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit zrt. számára szintén négy részben láttak el kommunikációs feladatokat, ezek együtt több mint 2,7 milliárd forintra rúgnak. Legnagyobb tétel a Magyarország turisztikai országmárka népszerűsítését célzó nemzetközi kampányhoz kapcsolódó komplex kommunikációs feladatok ellátása, 1 milliárd 569 millió forintért.

Nagyobb falat még az ÁKK Zrt. belföldi kommunikációjához kapcsolódóan, az állampapírok értékesítésének támogatása érdekében történt integrált reklámügynökségi és médiaügynökségi feladatok ellátása. Ennek az ellenértéke 1 milliárd 472 millió forint.

A kisebb összegű munkák közé tartozik a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. kommunikációja 56 millió, a Magyar Posta Zrt.-é 490 millió, a Kincsem Nemzeti Kft. számára az Ügetőszilveszter kommunikációja 10 millió forintért.

 

HOZZÁSZÓLÁSOK