Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Ügyfél centrikusabb szervezetet alakít ki a Vodafone Magyarország - mondta Beck György a vállalat vezérigazgatója csütörtöki sajtótájékoztatóján. Megjegyezte: ez az 1999 óta működő cég életében az első jelentős átalakítás. Az átszervezés eredményeként létrehozták a lakossági szolgáltatói üzletágat, illetve egy hasonló, a vállalati ügyfelek kiszolgálását megcélzó üzletágat is. Beck György arról is beszámolt, hogy a napokban egy-egy új termékkel rukkolnak elő a lakossági illetve a vállalati ügyfelek számára, melyet a következőkben újabbak követnek. Az ún. kenguru-csomag például lehetőséget ad arra hogy egy számlás előfizetésről "pénzt tehessek át" egy kártyás ügyfél kvótájára. A presztízs-csomagba pedig a vállalatok számára csomagoltak össze számtalan szolgáltatást. Beck György hozzátette: a vállalat ügyfélszáma folyamatosan növekszik, és az első félévben a bevételek is 7 százalékkal gyarapodtak az előző évihez képest. A társaság idei teljes évi tervezett bevételbővülése a tavalyi - 10 százalék körüli - növekedéshez közelít majd, ám Beck szerint a 2007-es dinamika egyszámjegyű is lehet. A vállalat tavaly 136 milliárd forint bevételre tett szert.