Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az adatok szerint a személygépkocsi márkák közül a magyar piacon a legtöbbet Suzukiból adták el az év első hónapjában, összesen 1588-at, a márka piaci részesedése 16,35 százalék volt. Skodából 881, Fordból 856, Volkswagenből 767, Opelből pedig 687 kelt el. Tavaly januárban a sorrend hasonlóan alakult, kivéve, hogy akkor a negyedik helyen 821 eladott személygépjárművel a Toyota állt, míg a Volkswagen (759) az ötödik, az Opel (736) pedig a hatodik helyet szerezte meg.

A közlemény szerint 54,4 százalékkal, 105-re nőtt a januárban forgalomba helyezett új motorkerékpárok száma. A márkák közül a Hondából adták el a legtöbbet 32-t, ez a márka fedi le a piac 30,48 százalékát.

A kishaszongépjármű-piac januárban 21,8 százalékkal, 2007 darabra bővült az előző év azonos időszakához képest. Az ilyen típusú járművek közül a márkákat tekintve a Fordból adták el a legtöbbet 660-at, a márka piaci részesedése 32,87 százalék volt.

A Ford Magyarország pénteken arról tájékoztatta az MTI-t, hogy kishaszonjármű kategóriában tavaly piacvezetők lettek, miután ebben a kategóriában 6102 darab járművet értékesítettek, a márka piaci részesedése 26,85 százalék volt, ami annyit jelent, hogy tavaly minden 4. újonnan forgalomba helyezett haszonjármű Ford volt.