Az Echo Tv vagy a Bors kel el hamarabb?

Tovább terjeszkedik a Mészáros és Habony körüli kormánybarát média, az Echo Tv-t és a Borsot is kinézték - írja a Heti Válasz.
Napi.hu, 2016. október 26. szerda, 15:28

A Népszabadságot és számos megyei lapot kiadó Mediaworks megvétele után az Echo Tv is Mészáros Lőrinc közelébe kerülhet. Habony Árpád köre pedig az ellen-Blikk felépítésén dolgozik - derül ki a csütörtöki Heti Válaszból.

A korábbi tervek szerint a német Bild mintájára óriásformátumú, nyomtatott Ripost újságot is indítanának, de a hetilap információi szerint az is elképzelhető, hogy zöldmezős beruházás helyett a Bors című lapot szereznék meg.

A Magyar Narancs írt ma arról, hogy a Borsot, a legnagyobb példányszámú nem országos napilapot, a Kisalföldet és a Délmagyarországot is birtokló Lapcom Kiadó lehet a kormánybarát üzletemberek következő célpontja. (A kiadó tulajdonosa egy külföldi pénzügyi befektető, a Kajmán-szigeteken bejegyzett Radio Bridge Media.)

A Népszabadság írt korábban arról, hogy információi szerint az Echo Tv együttműködésre lépett a kormányzati agytröszt Századvéggel, a tévétulajdonos Széles Gábor célja, hogy megszerezze a Hír Tv nézőit és kábelpiaci pozícióit. Piaci pletykák szerint a Hír Tv-t áttehetik a kábelszolgáltatók az alapcsomagokból a drágább, de jóval kevesebb nézőt elérő csomagokba, s néhány szolgáltatónál az Echo kerülhet a helyére.

HOZZÁSZÓLÁSOK