Az energia- után jön a vízkampány - 120 millióért

Az áram- és gázszolgáltatók után a víziközmű szolgáltatóknak is kommunikációs kampányt bonyolíthat le az állami közbeszerzéseken is sikeresen szereplő Young and Partners Kft. A víztakarékosságra felhívó kampány kerete nettó 120 millió forint; a cégnek nem akadt versenytársa.
NAPI, 2013. február 11. hétfő, 17:40
Fotó: Napi.hu

Ismét egyedüli ajánlattevőként nyert el kommunikációs munkát az állami tendereken is sikeresen szereplő Young and Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft. Ezúttal öt regionális vízmű Tudatos vízfelhasználó elnevezésű kampányát bonyolíthatja le a cég, hat hónap időtartamban, nettó 120 millió forintért. "A kampány célja, hogy használható támpontokkal lássa el a lakosságot a mértékletes vízfogyasztás hogyanjáról és olyan fogyasztói attitűd kialakítása, ami következetesen hatékony vízfelhasználást eredményez, pénztárcamérettől függetlenül" - olvasható az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent tájékoztatóban.

A víztakarékossági kampányt a Dunántúli Regionális Vízművek Zrt. (DRV), a DMRV Duna-menti Regionális Vízművek Zrt. (DMRV), az Észak-magyarországi Regionális Vízművek Zrt. (ÉRV), az Észak-dunántúli Vízműv Zrt.(ÉDV) és a Tisza-menti Regionális Vízművek Zrt. (TRV) rendelte meg. A nyertes ügynökség feladata az országos, lakossági tájékoztató és tudatformáló kampány megtervezése és lebonyolítása, enne részeként a médiavásárlás, a kreatív tervezési feladatok ellátása, a szövegírás és a beszédírás. Az egyszereplős tender eredményéről az öt közműtársaság nevében eljáró ÉRV december 19-én döntött, a nyílt közbeszerzést két hónappal korábban hirdették meg.

Az áram- és gázszolgáltatókat már letudta a Y&P

A Y&P vezényelte le 2012-ben a hat energiaszolgáltató - az EDF Démász, a GDF Suez, a Főgáz, az Elmű-Émász, az E.On és a Tigáz - három hónapos energiahatékonysági kampányát is (Legyen Ön is tudatos energiafogyasztó! szlogennel), amelynek teljes költségvetése, a médiavásárlással együtt - a nol.hu információi szerint - 462 millió forint volt.

Az ügynökség a közelmúltban győzött - szintén egyedüli pályázóként - a Vidékfejlesztési Minisztérium nettó 693 millió forint keretösszegű kommunikációs közbeszerzésén is. A céggel a Miniszterelnökség tavaly februárban nettó 315 millió forintos keretszerzősét kötött rendezvények szervezésére és a hozzá kapcsolódó pr és tájékoztatási tevékenység ellátására.

A Y&P tulajdonosa Kuna Tibor, a Fidesz országgyűlési frakciója egykori kabinettitkára, aki 1999 és 2003 között az Ifjúsági és Sportminisztérium munkatársa volt. A társaság a 2009-es 115 millió forintos nettó árbevételét 2011-re közel megnégyszerezte (451 millió forint), az adózott eredményét pedig 4,5-szeresére, 63,9 millióra növelte. A cégről és nyertes közbeszerzéseiről még itt olvashat.

HOZZÁSZÓLÁSOK