Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A hírközlési hatóság Debrecenben lefoglalta a rádió berendezéseit, az antennacsatlakozót pedig lepecsételte. A kft. által üzemeltetett miskolci és nyíregyházi rádió az NHH és Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) jogerős döntései ellenére, a mai napig engedély nélkül, jogellenesen sugároznak. Az NHH közölte: a közeljövőben a miskolci és nyíregyházi rádió leállítása érdekében is el fog járni.
Az ügy hátterében az áll, hogy a társaság 2007 óta nem fizetett műsorszolgáltatási díjat az ORTT-nek, a médiahatósággal szemben több mint százmillió forintos tartozást halmozott fel.
Az ORTT tavaly nyáron azonnali hatállyal mondta fel a három rádió műsorszolgáltatási szerződését, miután az kft. többszöri felszólítás ellenére sem teljesítette fizetési kötelezettségét - mondta a Napinak az ORTT sajtóreferense. Berényi Diána rámutatott: a társaság ezután sem hagyott fel a sugárzással, ezért a jogosulatlan műsorszolgáltatás esetén kiszabható legmagasabb, adónkénti egymillió forintos bírságot szabta ki a médiahatóság. Az NHH végül visszavonta a rádiók számára a frekvenciahasználatot lehetővé tevő rádióengedélyt. Az ORTT ezt követően felszámolási eljárás megindítását kezdeményezte a nyíregyházi székhellyel bejegyzett MTC-Jonathán Kft.-vel szemben.
Az NHH az elmúlt héten helyszíni ellenőrzést tartott a rádióknál, ezalatt mindhárom adó a jogkövető magatartás látszatát keltve rövid időre leállította a sugárzást, majd újra szólni kezdtek, amely már folyamatos jogsértésnek számít.
Az NHH a debreceni adó leállítása mellett piacfelügyeleti eljárást is indított a rádiók ellen, hogy elejét vegye a további jogsértéseket. A hírközlési hatóság piacfelügyeleti eljárás keretében jogkövető magatartásra szólíthatja fel a rádiókat, illetve bírságot is kiszabhat, amelynek mértéke akár a visszavont rádióengedélyben szereplő éves frekvenciahasználati díj tízszerese is lehet.
Le Mans nagyágyúi vitathatatlanul a prototípusok: az autók, amik közelebb állnak az űrhajókhoz, mint bármi más a versenyen. Az igazi csata viszont az olyan kategóriákban van, mint...