Baj van a jegyértékesítéssel - a BKK cáfol

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Online Shop oldalát folyamatos támadások érik, ezért az átmenetileg szünetel - értesült a vg.hu. A közlekedési társaság ugyanakkor cáfolja az értesülést.
K. Kiss Gergely, 2018. január 3. szerda, 12:33
Fotó: Napi.hu

A BKK informatikai infrastruktúráját továbbra is sorozatos támadások érik, ezért az online értékesítési rendszer által nyújtott szolgáltatások folyamatos elérhetősége átmenetileg nem biztosítható - figyelmezteti a vásárlókat a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Online Shop oldala.

A online shopban már megvásárolt termékek továbbra is érvényesek, utazásra jogosítanak, az online felületen korábban megvásárolt jegyek és bérletek elektronikus ellenőrzése zavartalanul üzemel.

Emellett arra kérik az ügyfeleket, hogy a regisztrációval, számlával kapcsolatos ügyintézés érdekében fáradjanak be a BKK Központi Ügyfélszolgálatára - írja a portál.

A BKK cáfol

A cég azt írta, hogy 2017 nyarán a felfüggesztették az online értékesítési rendszer működését, így azt nem érhetik informatikai támadások. Ahogy az a BKK aloldalán szerepel, a BKK  teljes informatikai rendszerét érik támadások, azonban ezeket a szakemberek folyamatosan kezelik. A teljes informatikai rendszert ért támadásokkal kapcsolatban a BKK korábban ismeretlen tettes ellen feljelentést tett.

Jelenleg is folyamatban vannak olyan vizsgálatok, amelyeknek eredménye egyelőre nem ismert, és amelyek hatással lehetnek az online jegyértékesítési rendszer  jövőbeli működésének kereteire. Ezért az online értékesítési rendszer újraindításának konkrét időpontjáról nem született döntés.

HOZZÁSZÓLÁSOK